Administrators Tara Admin Posted December 14, 2017 Administrators Share Posted December 14, 2017 Otázka od zákazníka: Vytvoril som si objednávku a odoslal vám ju, ale chcel by som tam ešte doplniť nejaké ďalšie produkty, je to možné? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Administrators Tara Admin Posted December 14, 2017 Author Administrators Share Posted December 14, 2017 Odpoveď: Samozrejme je to možné. Pokým vám na email nepríde notifikácia "Objednávka ODOSLANÁ", je stále možné ju upraviť a doplniť, prípadne odobrať produkty. Ak sa rozhodnete k objednávke pridať ešte nejaké produkty napíšte nám obratom na email, ktorý vám prišiel o potvrdení objednávky alebo napíšte priamo na adresu info@taraezoterika.sk, nezabudnite však pri tom napísať ID číslo objednávky, prípadne vaše meno a adresu, aby sme vedeli presne identifikovať objednávku, ktorá sa má upraviť. Druhá možnosť je, vytvoriť si novú objednávku, do ktorej zahrniete tie produkty, ktoré chcete doplniť a do poznámky nám napíšete, ku ktorej objednávke chcete vašu novú objednávku pripojiť. Poštovné vám budeme účtovať samozrejme len raz (v prípade, ak tovar budeme posielať všetko spolu naraz). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Tara Admin
Otázka od zákazníka:
Vytvoril som si objednávku a odoslal vám ju, ale chcel by som tam ešte doplniť nejaké ďalšie produkty, je to možné?
Link to comment
Share on other sites
1 answer to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now