Administrátori Tara Admin Zverejnené 14. Decembra, 2017 Administrátori Zdieľať Zverejnené 14. Decembra, 2017 Otázka od zákazníka: Vytvoril som si objednávku a odoslal vám ju, ale chcel by som tam ešte doplniť nejaké ďalšie produkty, je to možné? Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
0 Administrátori Tara Admin Zverejnené 14. Decembra, 2017 Autor Administrátori Zdieľať Zverejnené 14. Decembra, 2017 Odpoveď: Samozrejme je to možné. Pokým vám na email nepríde notifikácia "Objednávka ODOSLANÁ", je stále možné ju upraviť a doplniť, prípadne odobrať produkty. Ak sa rozhodnete k objednávke pridať ešte nejaké produkty napíšte nám obratom na email, ktorý vám prišiel o potvrdení objednávky alebo napíšte priamo na adresu info@taraezoterika.sk, nezabudnite však pri tom napísať ID číslo objednávky, prípadne vaše meno a adresu, aby sme vedeli presne identifikovať objednávku, ktorá sa má upraviť. Druhá možnosť je, vytvoriť si novú objednávku, do ktorej zahrniete tie produkty, ktoré chcete doplniť a do poznámky nám napíšete, ku ktorej objednávke chcete vašu novú objednávku pripojiť. Poštovné vám budeme účtovať samozrejme len raz (v prípade, ak tovar budeme posielať všetko spolu naraz). Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach Ďalšie možnosti zdieľania...
Otázka
Tara Admin
Otázka od zákazníka:
Vytvoril som si objednávku a odoslal vám ju, ale chcel by som tam ešte doplniť nejaké ďalšie produkty, je to možné?
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
1 odpoveď na túto otázku
Odporúčané príspevky
Vytvorte si účet alebo sa prihláste, aby ste mohli písať príspevky
Ak chcete odoslať príspevok, musíte byť členom
Vytvoriť konto
Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!
Zaregistrovať si nové kontoPrihlásiť sa
Máte už konto? Prihláste sa tu.
Prihlásiť sa teraz